niedziela, 3 września 2017

HOLIDAY | BAŁTYK | WŁADYSŁAWOWO | SUMMER | POLAND

Hej wszystkim obecnym ! Tak wiem znów mnie nie było ale wiecie jak to jest praca , praca jakieś projekty i brak czasu zwłaszcza że nie mieszkam u siebie a pomieszkuje u siostry wiec tak troszkę u niej troszkę u siebie w domu oraz kompletny brak organizacji . Dziś przychodzę do was z postem na temat moich wakacji opowiem wam gdzie byłam co robiłam i jakie stylizacje mi towarzyszyły .

   
  Urlop zaczęłam 7 sierpnia trwał on aż 6 dni , oczywiście jechaliśmy nad nasze piękne niedoceniane morze . Wybraliśmy się do Władysławowa to nasze ulubione miejsce wraz z moim chłopakiem uwielbiamy tamten klimat :)  Niby miasto ale jest spokój a jak jest potrzeba poszaleć to też jest gdzie..  Pogodę mieliśmy super choć wiadomo, że u nas to jak gra w rosyjską ruletkę ale warto zaryzykować . Polskie morzę jest piękne a klimat tego miejsca jest cudowny codziennie jedliśmy świeże ryby pyszne lody , byczyliśmy się na plaży ile wlazło i przez to nie miałam czasu nawet żeby zrobić jakiegoś posta musiałam odpocząć wiecie jak to jest przed urlopem myśli sie o urlopie a po nim człowiek żałuje że już się skończył ... tak czy owak pozbierałam się jakoś i biorę sie do pracy będę miała mnóstwo niespodzianek i postów , będą one regularnie ponieważ za dwa miesiące na stałe przeprowadzam sie do Warszawy i będę już u "siebie" wiec komputer będę mięć ze sobą nie będę musiała go targać .. będą makijaże stylizację , projekt denko nie będziemy się nudzić .. :)

Dziś patrząc na tą pogodę w sumie ciesze się ze mogę wrócić razem z wami do tamtych upalnych dni mam nadzieję że jeszcze wrócą choćby na chwile we wrześniu . Zapraszam was także na mojego instagrama wchodźcie tam co jakiś czas daje znać o sobie :D Zapraszam tez do komentowania czy tu na blogu czy na instagramie piszcie co was interesuje czy co chcecie bym przetestowała specjalnie dla was . :) TO CHYBA NA TYLE NA DZIS MIŁEGO OGLĄDANIA






















Brak komentarzy: