poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Novaclear | ATOPIS | PIELEGNACJA | MUST HAVE

Hej, Wszystkim !
Dziś przychodzę do was z nowym postem oraz z zapasem energii , której ostatnio było mało .
A więc przejdźmy do najważniejszego chce wam przedstawić najnowszą moją zdobycz firmy novaclear  znaną z tego ,że nie dodają substancji chemicznych które drażnią naszą skórę. Kosmetyki te nie zawierają barwników co u mnie jest bardzo na plus bo ostatnio bardzo zwracam uwagę na skład kosmetyków. A tutaj jak najbardziej łapka w górę !  Chodzi mi o linie ATOPIS, którą możesz zakupić nie tylko przez stronę ale również w aptece, oczywiście nie w każdej ale bez problemu na stronie firmy novaclear  możecie sprawdzić gdzie są dostępne w waszej najbliższej okolicy .

Moje dwa OSTATNIE ODKRYCIA TO :

PIANKA DO MYCIA TWARZY ATOPIS - FACE & BODY CLEANING FOAM



*NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA ATOPIS ULTRA BODY MOISTURIZER




Mogę wam szczerze powiedzieć , że w sumie był to mój pierwszy raz z taką pielęgnacją skóry , 
jak dotąd używałam samych "drogeryjnych kosmetyków "i nie przyszło mi na myśl żeby spróbować własnie czegoś takiego. I to był mój BŁĄD ! Dlaczego ? Ponieważ ta pielęgnacja jest rewelacyjna 
nie spodziewałam się takiego efektu . Nie wiem czy pamiętacie wcześniejsze moje posty w , których mówiłam ,że moja skóra jest bardzo sucha i potrzebuje dużego nawilżenia szczególnie zimą i ta pielęgnacja rzeczywiście mi to daję . 
Przed użyciem byłam sceptycznie nastawiona bo sam produkt wygląda jak lek ma białe opakowanie zero kolorowych kwiatuszków czy też zapachu  kwiatów , ale to dobrze. Bo wszystkie kremy "drogeryjne " oprócz ładnego opakowania i pięknego zapach nie dają nam nic więcej a czasami kosztują fortunę . Tylko za co ? Za piękne opakowanie ? Serio ! Przetestowałam już wiele kremów i naprawdę może zliczę na palcach jednej reki te które naprawdę działały ... niestety taki mamy klimat :)  

 Po otworzeniu kiedy dałam sobie troszkę kremu na twarz zauważyłam żę wchłania się w miarę szybko i zostawia na skórze taka miękkość , która czuć przez długi czas co jest bardzo przyjemne.
Ja bardziej preferuje aplikację tego rodzaju kremów na samą noc , wtedy wiem ze moja skóra odpoczywa i ma czas na regeneracje , zresztą jestem wizażystką i makijaż codzienny jest u mnie podstawą raczej pod makijaż bym go nie dała chodź nie próbowałam jeszcze.





Co do Pianki do mycia twarzy co ma robić to robi czyści twarz bez zarzutów. Nie mam po niej jakiś nieprzyjemności wręcz przeciwnie . Codziennie używam jej do demakijaż mojej twarzy i działa bez zarzutów . 

 Po  tygodniowym stosowaniu kremu  zauważyłam znaczącą różnice  moja skóra jest nawilżona zdrowsza nie przesusza się wygląda tak jakbym codziennie piła 2,5 litra wody a tego nie robię.. niestety 
Na razie jestem nadal w czasie testowania ale nie mogę się już doczekać jak to będzie zimą czy da radę i mnie nie zawiedzie ? Jak myślicie ? 

Jak na razie z czystym sercem mogę wam polecić ten zestaw ja jestem zachwycona i już planuje zakupy dla całej rodziny, szczególnie dla mojej siostry , która ma jeszcze gorzej przesuszoną skórę niż ja myślę że wreszcie znalazłam idealny krem dla siebie ! Oraz również dla Ciebie jeżeli masz przesuszoną skórę :)



Zachęcam do zapoznania się z ofertą marki novacler ,która w swojej ofercie posiada nie tylko kosmetyki do pielęgnacji skóry suchej,  ale także wiele inny produktów do przeznaczonych  pielęgnacji różnych rodzajów skóry  link macie poniżej . 



Zapraszam do komentowania czytania i subskrypcji mojego konta na instagramie 

Do zobaczenia już niedługo ! Szykuje dla was parę niespodzianek i konkurs. Buziaki Słodziaki ! 

Brak komentarzy: